Bra helg..

Jag och Aless tog med oss Krille och Lisa å drog ut på turné i helgen :)
Vi startade i Borås på Frank´s där Tony Montana tog hand om oss på ett utomordentligt sätt.. Blev lite för mycke bubbel å rom för vårat eget bästa.. aaah å så gästade vi programmet "Cocktail" i Sr i Borås å pratade om PARTY.. hur ställer man till med ett riktigt party frågade programledaren som varit dj i 30 år.. AAh dom som kom till Franks kan inte säga att vi inte försökte.. å på tal om party så körde vi en jävligt nice eftersläckare på pappas rum..
Lördagen började självklart med att både jag och Aless missade hotelfrukosten som vi längtat efter i flera veckor..
sen sov vi till kl 3 å sen myntade jag visst ett uttryck som visst redan e en klassiker.. "Jag e sugen på något litet.. tystnad.. typ en pizza" å alla skrattade.. jag som brukar ta hem "Pizza som snacks" tyckte inte det va så himla roligt men skrattade me ändå..
Kvällen på Styrbord Babord i Göteborg va helt underbar.. Dansgolvet kokade och Gloria + Gidlund levererade som aldrig förr..
Jonna, Alexandra å gänget som åkt ända från sthlm reppade stenårt och fick låtar tillägnade till sig..
Jonna fick "Sweet child o mine" och grät på dansgolvet.. Alexandra fick... "I rather fuck with you" och det rann till så klart..
Yours truly / Pappa Gloria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0