Julia! Vad hände 2010?

Julia Frej är sångerska, modell, ena halvan av humorduon Kakan&Julia på svt play och idag är hon vår gästbloggare.
Vi frågade henne hur hennes år sett ut.

 

BANG BANG

 

2010 - Suicidalt sprängd man i  city, vulkanens kulspruta och boom: ett nytt speciellt parti entrar politikens korridorer. Men något som verkligen smällde, det som gör att det piper än är självklart Kakan&Julia, exklusiva musikvideos för svt's nya humorsajt. Cool guys don't look at explosions som man brukar säga. På pappret: artister - i radio "komikerduon". Framsidor och hype/cred från självaste Jan Gradvall. Säsong 2 in the making. Annars blev det en hel del gig, solo + high on heels + vända vax. Blev utsedd till topp 5 - Årets vassaste quinna - av Vecko Revyn bland annat pga att jag jobbar som modell trots den galna storleken "medium" i reportaget nämndes det att jag måste få dricka järn (kcal), 2 fat 4 fashion. Så mycket kärlek men icke att förglömma: hjärta rimmar på smärta. Jag har kört på min känsla för feeling. Det blev fel och det blev rätt. Året då jag dog och föddes verkar det som. Smekande magiska skedar VS straffknull med grovsalt. Ja, det var väl det kalaset. Ses nästa år hoppas jag, det är dags att vi tar över. Blir kungar och drottningar.

 






Kolla Julias blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0