Veckans ligg

Vecka 1
Om jag hade en tidsmaskin så skulle jag denna vecka ligga med en ung Brigitte Bardot. Jag va på Fotografiska för ett tag sen och kollade in utställningen "Fashion". Tyckte det va rätt ok.. strosade omkring utan att bli direkt imponerad.. tills jag kom fram till Brigitte. Jag tror jag stog där och beundrade i en kvart. Den söta tjejen som jag va med fick dra mig därifrån. Henne vill jag föresten åxå ligga med men hon får bli "Veckans ligg" nån annan gång. Fotot som hänger/hängde på Fotografiska hittade jag inte nu men jag hittade några andra fina..
/Mr Gloria

Kommentarer
Postat av: Anonym

brigitte heter hon

2011-01-02 @ 16:51:09
Postat av: Anonym

juste.. fuck grammar :)

2011-01-02 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0